E-banking dla wymagających: bezpieczeństwo, obsługa krajowych i międzynarodowych standardów

Projektujemy i wdrażamy rozwiązania aplikacyjne, które poza zapewnieniem podstawowej komunikacji  w obszarze płatności i rozliczeń, optymalizują współpracę banków i ich klientów korporacyjnych. W odróżnieniu od rozwiązań klasycznych, ich podstawową funkcją jest automatyzacja procesów na styku bankowości elektronicznej i systemu finansowo-księgowego lub ERP.

Nasze rozwiązania (EBICS, SEPA XML, CGI) dopasowują funkcjonalność oferty banków w zakresie e-bankingu do standardów i wymagań rynku oraz, co za tym idzie, związanych z nimi potrzeb klienta.


MultiCash 4.0 by Omikron – ergonomiczny i elastyczny, o nowej intuicyjnej nawigacji

logo MultiCash

 

Produkty bankowości elektronicznej z rodziny MultiCash to systemy mobilnej, internetowej i klasycznej bankowości elektronicznej dla podmiotów korporacyjnych. Obejmują one zintegrowane platformy do przetwarzania płatności krajowych i międzynarodowych, w tym płatności masowych. Omikron Communication Platform to elastyczne rozwiązanie do bankowości elektronicznej, umożliwiające tworzenie oferty dopasowanej do typu i wymagań klientów.

Kilkadziesiąt dostępnych modułów umożliwia skonstruowanie systemu, który dokładnie odpowiada potrzebom funkcjonalnym. Modułowa budowa pozwala zbudować rozwiązanie szyte na miarę – bank i jego klienci korzystają z wyselekcjonowanych, indywidualnie wybranych funkcjonalności. Równocześnie system jest otwarty na możliwości rozbudowy o kolejne wymagane funkcje.

System zapewnia wielokanałowość dostępu (on-line / off-line, urządzenia mobilne), dostosowanie do otwartych standardów komunikacji (EBICS) oraz zgodność ze standardami SEPA XML (ISO 20022).

 

MultiCash to rozwiązanie dla banków, które:

  • obsługują segment klientów korporacyjnych i instytucjonalnych, realizujących dużą liczbę operacji i posiadających wiele rachunków bankowych,
  • poszukują multibankowego rozwiązania do bankowości elektronicznej – aplikacji, która obsłuży wiele rachunków w różnych bankach,
  • obsługują międzynarodowe korporacje o skomplikowanej strukturze i działające w wielu krajach, a tym samym posiadające wiele ośrodków decyzyjnych i organizacyjnych, zaangażowanych w rozliczenia i płatności,
  • obsługują podmioty samorządowe, spółdzielnie mieszkaniowe, zarządców nieruchomości posiadających wiele jednostek zależnych.

 

Korzyści dla banku:

  • Bank ma w ofercie rozpoznawalny system bankowości elektronicznej, sprawdzony u innych dostawców usług bankowych.
  • Bank dysponuje narzędziem przystosowanym do obsługi płatności masowych.
  • Nie ma problemu z obsługą wielu standardów w komunikacji z klientami banku (MCFT, EBICS, sftp, ftps).
  • Rozwiązanie zapewnia niezakłócony transfer dużych plików ze zleceniami płatniczymi klientów.