Aplikacje CTI - integracja telefonii z aplikacjami biznesowymi

CTI (Computer Telephony Integration) to funkcjonalna i technologiczna integracja telefonu z komputerem obsługującym różnego rodzaju aplikacje komunikacyjne, będące w interakcji z połączeniem telefonicznym (np. pop-up aplikacji CRM po rozpoznaniu numeru klienta). Taka integracja umożliwia wymianę danych między oboma obszarami i stworzenie automatyzacji określonych funkcji związanych z konkretnym połączeniem telefonicznym. W ten sposób eliminujemy działania, które dotąd musiały być wykonywane przez osobę odbierającą połączenie. Rezultatem jest wzrost efektywności pracy.

Aplikacje CTI standardowo wspomagają pracę konsultantów call/contact centers i służą integracji procesów komunikacyjnych z procesami biznesowymi (np. w systemach zarządzania komunikacją w sytuacjach awaryjnych). Do kategorii CTI zaliczamy także wszelkiego rodzaju aplikacje typu softphone.

Aplikacje CTI są jednym z komponentów wdrażanych przez nas systemów telekomunikacyjnych. Oferujemy tworzenie dedykowanych aplikacji CTI, odpowiadających na konkretne, specyficzne potrzeby klienta.

 

Nasze aplikacje CTI, przeznaczone do współpracy z systemami Avaya Aura:

 

logo DiAlert

DiAlert - Automatyzacja systemu powiadamiania w sytuacjach awaryjnych
System automatyzujący proces powiadamiania o akcjach ratowniczych, przeznaczony dla zakładów, w których istnieją służby utrzymania ruchu i funkcja dyspozytora. DiAlert zapewnia możliwość szybkiej, sprawnej i skutecznej obsługi łączności w sytuacjach awaryjnych, w szczególności na potrzeby akcji ratowniczej. DiAlert stworzyliśmy dzięki połączeniu znajomości specyfiki potrzeb komunikacyjnych zakładów, w których istnieje ryzyko wystąpienia nagłych sytuacji awaryjnych, z wiedzą i doświadczeniem w obszarze rozwiązań telekomunikacyjnych.

 

logo TeleKonsola

TeleKonsola - Konsola operatorska
Aplikacja komunikacyjna zaprojektowana z myślą o dużych zakładach przemysłowych. TeleKonsola usprawnia pracę dyspozytora, zapewniając możliwość sprawnego zarządzania ruchem telefonicznym. Oferuje funkcję aktywnego monitorowania statusu wybranych linii i kolejek, prostego i wygodnego wybieranie numerów i przełączania się pomiędzy liniami, oraz dostęp do historii połączeń terminali operatorskich. TeleKonsola zbudowana jest w oparciu o platformę Microsoft .NET i pracuje na komputerach wyposażonych w system Windows.

 

logo Skrypter

Skrypter - Wsparcie dla agentów contact center
Rozwiązanie wspomagające pracę agentów call center, oparte na technologii web MVC4, współpracujące z bazami danych MSSQL i Oracle. Aplikacja opracowana została w ścisłej współpracy z inżynierami naszego Zespołu Rozwiązań Komunikacyjnych. Jej głównym zadaniem jest optymalizacja pracy agentów call center poprzez dostarczenie im w zintegrowanej i usystematyzowanej formie wszelkich danych dotyczących klienta, wraz z personalizowanym skryptem rozmowy. Skrypter sprzyja optymalizacji kosztów IT dzięki zastosowaniu technologii Web.