Skrypter - narzędzie wspomagające pracę call/contact center


Skrypter to narzędzie wspomagające pracę agentów call center. Jego głównym zadaniem jest optymalizacja pracy agentów poprzez dostarczenie im w zintegrowanej i usystematyzowanej formie wszystkich danych dotyczących klienta, wraz z personalizowanym skryptem rozmowy.

  

Skrypter umożliwia tworzenie skryptów dopasowanych do różnych kampanii marketingowych i sprzedażowych. Minimalizuje czas wdrożenia telemarketera i prawdopodobieństwo popełnienia przez niego pomyłki.

  • Na bieżąco wytycza ścieżkę rozmowy. 
  • Rejestruje wyniki rozmowy do wykorzystania w systemach zewnętrznych.
  • Pozwala prowadzić skuteczny telemarketing dzięki aktywnemu wsparciu konsultanta.
  • Posiada funkcjonalność łatwego tworzenia skryptów za pomocą edytora graficznego.
  • Redukuje koszty IT dzięki zastosowaniu technologii Web.

Skrypter oparty jest na technologii web MVC4 i współpracuje z bazami danych MSSQL oraz Oracle.

 


  

Dowiedz się więcej: software@andra.com.pl