TeleKonsola - aplikacja komunikacyjna wizualizująca stan linii i usprawniająca pracę dyspozytora


TeleKonsola to rozwiązanie z rodziny CTI (Computer Telephony Integration), współpracujące z systemami telekomunikacyjnymi. TeleKonsola umożliwia dyspozytorom sprawne zarządzanie ruchem telefonicznym poprzez:

  • Aktywne monitorowanie statusu wybranych linii i kolejek
  • Sprawne wybieranie numerów i przełączanie się pomiędzy liniami
  • Dostęp do historii połączeń terminali operatorskich

  

TeleKonsola ANDRA

TeleKonsola ANDRA

 

Obejrzyj film

  


 

KOMPONENTY APLIKACJI

 

Książka telefoniczna

  • Centralny serwer książki telefonicznej, pobierający dane numerów z centrali i udostępniający je do TeleKonsoli.
  • Możliwość przystosowania do innych systemów (np. LDAP).
  • Własna książka telefoniczna dyspozytorów.
  • Szybkie wybieranie numeru.
  • Rozpoznawanie rozmów przychodzących.
  • Priorytetyzacja rozmówców.

 

TeleKonsola - książka telefoniczna

TeleKonsola - książka telefoniczna

 

Kolejka połączeń

  • Wizualizacja bieżących połączeń oraz ich statusów: aktywne, dzwoniące, zawieszone, przetransferowane.
  • Współpraca z książką telefoniczną.
  • Priorytetyzacja rozmówców na podstawie książki telefonicznej i podglądu linii.
  • Funkcja odbierania, kończenia, zawieszania i odwieszania połączeń.
  • Szybkie przełączanie się pomiędzy liniami - automatyczne zawieszanie aktywnej rozmowy przy wybraniu innej.
  • Agregacja kolejek z wielu aparatów - umożliwia szybkie przełączanie się między rozmówcami.

 

TeleKonsola - kolejka połączeń

TeleKonsola - kolejka połączeń

 

Historia połączeń

  • Wizualizacja historii połączeń przychodzących i wychodzących wraz z ich statusami (przychodzące nieodebrane, przychodzące odebrane, wychodzące nieodebrane, wychodzące odebrane).
  • Obsługa połączeń transferowanych - pokazanie danych rozmówców, którzy odebrali połączenie w imieniu abonenta.
  • Agregacja historii z wielu linii telefonicznych.
  • Szybkie oddzwanianie.
  • Grupowanie historii według daty połączenia.
  • Konfigurowalna liczba przechowywanych połączeń.
  • Wyszukiwanie połączeń.

   

 TeleKonsola - historia połączeń

 TeleKonsola - historia połączeń

  

Podgląd linii

  • Konfigurowalny (dodawanie, usuwanie, edycja) przez operatora.
  • Współpraca z książką telefoniczną.
  • Wizualizacja stanu wybranych terminali: wolny, zajęty, dzwoniący, zawieszony.
  • Możliwość włączenia się w rozmowę.
  • Dwie wielkości kafelków - podgląd dużej liczby linii lub podgląd ze szczegółami.

 

TeleKonsola - podgląd linii

 TeleKonsola - podgląd linii

  

Konfigurowalny interfejs użytkownika

  • Możliwość dowolnego rozmieszczenia elementów (dokowanie).
  • Własne profile operatorów zawierające zapisane układy.
  • Szybki powrót do podstawowego układu.

 

System praw dostępu

  • Logowanie do TeleKonsoli weryfikowane przez serwer CIS.
  • Profile operatorów umożliwiające dostęp tylko do podglądu wybranych numerów.
  • Możliwy dostęp w trybie tylko do odczytu.

 


 

ARCHITEKTURA SYSTEMU [dla systemów komunikacyjnych Avaya]

 

TeleKonsola została zbudowana w oparciu o platformę Microsoft.NET i pracuje na komputerach wyposażonych w system Windows.

Komunikacja z systemem centralowym odbywa się przez autorski komponent middleware zwany Console Information Server (CIS). Oprogramowanie to łączy się z centralą przez AES (Avaya Enablement Services) używając interfejsu JTAPI.

Wielowątkowa architektura rozwiązania pozwala na centralne zainstalowanie serwera CIS do obsługi wielu konsoli oraz innego oprogramowania ANDRA realizującego funkcje z zakresu CTI.

  

TeleKonsola - architektura rozwiązania [pdf]

TeleKonsola - karta informacyjna [pdf]

 


 

Więcej informacji: software@andra.com.pl