Rozwiązania call/contact center


JAK POMAGAMY?

  • Skutecznie podnosimy wskaźniki efektywności sprzedaży za pośrednictwem systemów call/contact center.
  • Zwiększamy średni udział rozmów w ogólnym czasie pracy agentów.
  • Umożliwiamy firmom kompletną obsługę spraw klientów podczas jednej rozmowy.
  • Wdrażamy systemy zasadniczo skracające czas trwania kampanii wychodzących (sprzedażowych, badania opinii, innych).
  • Projektujemy środowiska call/contact center, które działają niezawodnie w każdych warunkach.
  • Rozbudowujemy istniejące systemy call center o usługi i funkcje ułatwiające codzienną pracę agentom, menedżerom i administratorom.
  • Pomagamy w diagnozowaniu i usuwaniu problemów oraz migracjach usług i platform call/contact center. 

CO DOSTARCZAMY?

  • Budujemy systemy call/contact center o profilu usługowym i sprzedażowym obsługujące nawet kilka tysięcy agentów.
  • Integrujemy platformy call/contact center Avaya z systemami CRM i innymi aplikacjami biznesowymi.
  • Tworzymy aplikacje rozszerzające możliwości funkcjonalne platform call/contact center firmy Avaya.
  • Wdrażamy usługi call/contact center działające zarówno na platformach scentralizowanych, jak i rozproszonych.
  • Uruchamiamy usługi eliminujące połączenia agentów na numery zajęte, nieodbierane, pocztę głosową, faks itp.
  • Instalujemy i konfigurujemy systemy nagrywania i archiwizacji rozmów i zrzutów ekranowych aplikacji.
  • Projektujemy środowiska call/contact center odporne na awarie aplikacji, urządzeń i łączy komunikacyjnych.
  • Diagnozujemy i usuwamy nawet najtrudniejsze problemy z platformami call/contact center firmy Avaya.
  • Świadczymy usługi wsparcia technicznego i serwisu dla platform call/contact center na terenie całego kraju.

  

Rozwiązania telekomunikacyjne w ofercie ANDRA [pdf]

  

avaya connect gold partner logo        logo Nice