Zunifikowane platformy komunikacyjne


JAK POMAGAMY?

  • Uwalniamy administratorów od częstego rekonfigurowania usług komunikacyjnych dla klientów i/lub pracowników, a jednocześnie pozwalamy firmom skutecznie włączać wszystkie usługi jednym kliknięciem.
  • Pomagamy firmom utrzymywać wysoki poziom jakości obsługi klientów poprzez rejestrowanie i nadawanie biegu każdej sprawie, zgłoszonej przez klienta za pośrednictwem dowolnego kanału komunikacji.
  • Ułatwiamy życie pracowników firm, zapewniając im możliwość wysyłania i odbierania wiadomości w różnych formatach (m.in. e-mail, faks, chat, poczta głosowa) za pośrednictwem jednej skrzynki komunikacyjnej.
  • Umożliwiamy efektywną komunikację za pośrednictwem dowolnego urządzenia, z dowolnego miejsca na świecie.
  • Skutecznie łączymy analogowe i cyfrowe usługi komunikacyjne, zarówno firmowe, jak i pozyskiwane od firm zewnętrznych w formie outsourcingu.

CO DOSTARCZAMY?

  • Budujemy systemy do samoobsługowej konfiguracji usług komunikacyjnych dla klientów i/lub pracowników.
  • Integrujemy kanały komunikacji z klientami (m.in. formularze, chat, VoIP) z firmowym zapleczem komunikacyjnym.
  • Pomagamy firmom zautomatyzować wysyłanie i odbieranie faksów za pomocą poczty elektronicznej.
  • Stwarzamy możliwość otrzymywania firmowej poczty głosowej jako załączników do wiadomościach e-mail.
  • Umożliwiamy zdalne odsłuchiwanie treści wiadomości e-mail za pomocą telefonu.
  • Udostępniamy wszystkie firmowe usługi komunikacyjne w dowolnym miejscu na świecie.
  • Automatycznie synchronizujemy m.in. wiadomości, kontakty, itp. między wieloma aplikacjami i urządzeniami.
  • Diagnozujemy i usuwamy problemy we wszystkich warstwach systemów komunikacji zintegrowanej.

      

Rozwiązania telekomunikacyjne w ofercie ANDRA [pdf]

  

avaya connect gold partner logo    logo Jabra    Polycom logo

logo Nice Alcatel-Lucent Certified BP logo  huawei logo