User Experience: Unified Communications
Wielokanałowa komunikacja dla wszystkich pracowników, bez ograniczeń technologicznych i geograficznych
Systemy Unified Communications zapewniają wielokanałową łączność między wszystkimi pracownikami organizacji, niezależnie od ich lokalizacji, czy typu używanego przez nich urządzenia. Wielokanałowość oznacza możliwość komunikacji w formie rozmowy, wideokonferencji, e-maila, wiadomości tekstowych, komunikatorów, wideoczatów – w dowolnej formie, także pracy grupowej, zależnie od potrzeby chwili.
UC integruje wszystkie narzędzia komunikacyjne w jeden spójny system, umożliwiając korzystanie z pełnego zakresu funkcjonalności i zasobów wszystkim użytkownikom, z dowolnej lokalizacji, poprzez ujednolicony, przyjazny interfejs.
Dla dużych organizacji i małych firm
Systemy klasy SMB, w realiach naszego regionu przeznaczone do obsługi maksymalnie ok. 200 użytkowników, to proste i ekonomiczne systemy biurowe. Potencjał techniczny daje oczywiście możliwość obsługi większej liczby użytkowników (nawet do 2000). Znajdują zastosowanie tam, gdzie funkcje związane z niezawodnością (reliability) są istotne, ale nie krytyczne.
Systemy klasy Enterprise przeznaczone są dla większych organizacji i mogą obsługiwać do kilkunastu tysięcy użytkowników. Oferują zaawansowane funkcje zabezpieczeń i niezawodności.
Rozwiązania Unified Communications oferują zestaw uniwersalnych funkcjonalności, niezależnie od skali systemu:
- Aplikacje realizujące funkcje wielokanałowej komunikacji, np. softphone na PC i urządzenia mobilne, obsługujący również wideo oraz wiadomości tekstowe i informacje o obecności (chat&presence). Wszystkie usługi dostępne są pod jednym numerem.
- Aplikacje do pracy grupowej (collaboration), umożliwiające komunikację audio-wideo, współdzielenie materiałów źródłowych i prezentowanie treści.
- Systemy kierowania połączeń, zapewniające maksymalnie szybki kontakt z właściwą osobą, a tym samym szybką reakcję, poprzez precyzyjne kierowanie połączenia według wcześniej zdefiniowanych parametrów.
- Możliwość taryfikacji połaczeń.
- Mechanizmy szyfrowania i uwierzytelniania zapewniające wysoki poziom bezpieczeństwa danych i chroniące przed nieautoryzowanym dostępem.
Systemy klasy Enterprise mogą być dodatkowo wyposażone w zaawansowane aplikacje zapewniające stabilność i niezawodność działania systemu oraz rozwiązania służące prewencji zakłóceń łączności.
Oba rodzaje systemów mogą być uzupełnione o funkcje nagrywania rozmów i aplikacje do zaawansowanego kierowania połączeń (IVR) oraz systemy call/contact center.
Specjalizowane aplikacje na zamówienie
Nasze autorskie aplikacje optymalizują lub uzupełniają funkcjonalności systemu komunikacyjnego. Oferują funkcje niedostępne w standardzie, np. narzędzia wspierające pracę operatorów/dyspozytorów, czy usprawniające proces powiadamiania w sytuacjach nagłych lub awaryjnych.