Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Wsparcie techniczne | Helpdesk

WSPARCIE TECHNICZNE | HELPDESK

Każda awaria w infrastrukturze IT lub zakłócenie procesu wymiany danych generuje straty. Doskonale rozumiemy, jak ważne jest utrzymanie ciągłości działania i bezawaryjnej pracy wszystkich systemów. Gwarantujemy:

  • Szybką i skuteczną obsługę zgłoszeń
  • Wsparcie 24/7 i sprzęt zamienny w ramach kontraktów SLA
  • Wsparcie w trybie zdalnym i lokalnym
  • Opiekuna klienta, który doskonale zna specyfikę infrastruktury i potrzeb

Pracujemy na bazie kontraktów serwisowych i umów SLA. Zapewniamy:

  • Utrzymanie infrastruktury produkcyjnej data center obejmującej serwery, pamięci masowe, urządzenia sieciowe i warstwę wirtualizacyjną – kluczowe dla utrzymania ciągłości procesów biznesowych i produkcyjnych.
  • Utrzymanie infrastruktury biurowej IT - komputerów osobistych, urządzeń wielofunkcyjnych, peryferiów – obsługę awarii i usterek, konfigurację nowych urządzeń, wsparcie dla użytkowników końcowych.
  • Wsparcie przy tworzeniu planów inwestycyjno-zakupowych i doradztwo w zakresie rozwoju infrastruktury.
  • Przeprowadzki wraz z odtworzeniem infrastruktury IT i jej pełnej funkcjonalności w nowej lokalizacji.
  • W przedsiębiorstwach wielooddziałowych – utrzymanie infrastruktury sieciowej i wymiany danych w ramach sieci wewnątrzfirmowej (LAN), utrzymanie komunikacji sieciowej z lokalizacjami zdalnymi (WAN), utrzymanie infrastruktury na styku LAN-WAN (firewall, routery).
  • Serwis pogwarancyjny.

Napisz do nas: