Wsparcie techniczne | Helpdesk
WSPARCIE TECHNICZNE | HELPDESK
Każda awaria w infrastrukturze IT lub zakłócenie procesu wymiany danych generuje straty. Doskonale rozumiemy, jak ważne jest utrzymanie ciągłości działania i bezawaryjnej pracy wszystkich systemów. Gwarantujemy:
- Szybką i skuteczną obsługę zgłoszeń
- Wsparcie 24/7 i sprzęt zamienny w ramach kontraktów SLA
- Wsparcie w trybie zdalnym i lokalnym
- Opiekuna klienta, który doskonale zna specyfikę infrastruktury i potrzeb
Pracujemy na bazie kontraktów serwisowych i umów SLA. Zapewniamy:
- Utrzymanie infrastruktury produkcyjnej data center obejmującej serwery, pamięci masowe, urządzenia sieciowe i warstwę wirtualizacyjną – kluczowe dla utrzymania ciągłości procesów biznesowych i produkcyjnych.
- Utrzymanie infrastruktury biurowej IT - komputerów osobistych, urządzeń wielofunkcyjnych, peryferiów – obsługę awarii i usterek, konfigurację nowych urządzeń, wsparcie dla użytkowników końcowych.
- Wsparcie przy tworzeniu planów inwestycyjno-zakupowych i doradztwo w zakresie rozwoju infrastruktury.
- Przeprowadzki wraz z odtworzeniem infrastruktury IT i jej pełnej funkcjonalności w nowej lokalizacji.
- W przedsiębiorstwach wielooddziałowych – utrzymanie infrastruktury sieciowej i wymiany danych w ramach sieci wewnątrzfirmowej (LAN), utrzymanie komunikacji sieciowej z lokalizacjami zdalnymi (WAN), utrzymanie infrastruktury na styku LAN-WAN (firewall, routery).
- Serwis pogwarancyjny.