Wsparcie techniczne | Helpdesk

WSPARCIE TECHNICZNE | HELPDESK

Każda awaria w infrastrukturze IT lub zakłócenie procesu wymiany danych generuje straty. Doskonale rozumiemy, jak ważne jest utrzymanie ciągłości działania i bezawaryjnej pracy wszystkich systemów. Gwarantujemy:

  • Szybką i skuteczną obsługę zgłoszeń
  • Wsparcie 24/7 i sprzęt zamienny w ramach kontraktów SLA
  • Wsparcie w trybie zdalnym i lokalnym
  • Opiekuna klienta, który doskonale zna specyfikę infrastruktury i potrzeb

Pracujemy na bazie kontraktów serwisowych i umów SLA. Zapewniamy:

  • Utrzymanie infrastruktury produkcyjnej data center obejmującej serwery, pamięci masowe, urządzenia sieciowe i warstwę wirtualizacyjną – kluczowe dla utrzymania ciągłości procesów biznesowych i produkcyjnych.
  • Utrzymanie infrastruktury biurowej IT - komputerów osobistych, urządzeń wielofunkcyjnych, peryferiów – obsługę awarii i usterek, konfigurację nowych urządzeń, wsparcie dla użytkowników końcowych.
  • Wsparcie przy tworzeniu planów inwestycyjno-zakupowych i doradztwo w zakresie rozwoju infrastruktury.
  • Przeprowadzki wraz z odtworzeniem infrastruktury IT i jej pełnej funkcjonalności w nowej lokalizacji.
  • W przedsiębiorstwach wielooddziałowych – utrzymanie infrastruktury sieciowej i wymiany danych w ramach sieci wewnątrzfirmowej (LAN), utrzymanie komunikacji sieciowej z lokalizacjami zdalnymi (WAN), utrzymanie infrastruktury na styku LAN-WAN (firewall, routery).
  • Serwis pogwarancyjny.

Napisz do nas: