Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Szkolenia w zakresie systemu Avaya Aura - zakres zaawansowany

Szkolenie z systemu Avaya Aura - zakres zaawansowany

 

Miejsce szkolenia: stacjonarne lub online, w siedzibie klienta lub w siedzibie ANDRA

Formuła szkolenia: praktyczne ćwiczenia z omówieniem

Czas trwania szkolenia: 4 dni

Kontakt:

 

ZAKRES SZKOLENIA:

 

Omówienie komponentów Avaya Aura 10 – rola w systemie, administracja, logi systemowe, zarządzanie:

  • Avaya Communication Manager
  • Avaya Application Enablement Services
  • Avaya System Manager
  • Avaya Session Manager
  • Avaya Session Border Controler
  • Avaya Device Services
  • Avaya Media Server
  • Avaya Presence Services

Omówienie komponentów systemu CallContact Center:

  • Avaya Experience Portal – omówienie
  • Avaya Experience Portal – administracja
  • Avaya CallCenterElite Multichanel – omówienie komponentów, integracja
  • Avaya CallCenterElite Multichanel – administracja
  • Raportowanie

Napisz do nas: