Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Specjalizowane aplikacje własne

Specjalizowane aplikacje rozszerzające i uzupełniające natywne funkcjonalności systemów komunikacyjnych Avaya:

Nasze autorskie aplikacje optymalizują lub uzupełniają funkcjonalności systemu komunikacyjnego. Oferują funkcje niedostępne w standardzie, np. narzędzia wspierające pracę operatorów/dyspozytorów, czy usprawniające proces powiadamiania w sytuacjach nagłych lub awaryjnych.

 

logo DiAlert

DiAlert - Automatyzacja systemu powiadamiania w sytuacjach awaryjnych
System automatyzujący proces powiadamiania o akcjach ratowniczych, przeznaczony dla zakładów, w których istnieją służby utrzymania ruchu i funkcja dyspozytora. DiAlert zapewnia możliwość szybkiej, sprawnej i skutecznej obsługi łączności w sytuacjach awaryjnych, w szczególności na potrzeby akcji ratowniczej. DiAlert stworzyliśmy dzięki połączeniu znajomości specyfiki potrzeb komunikacyjnych zakładów, w których istnieje ryzyko wystąpienia nagłych sytuacji awaryjnych, z wiedzą i doświadczeniem w obszarze rozwiązań telekomunikacyjnych.

 

logo TeleKonsola

TeleKonsola - Konsola operatorska
Aplikacja komunikacyjna zaprojektowana z myślą o dużych zakładach przemysłowych. TeleKonsola usprawnia pracę dyspozytora, zapewniając możliwość sprawnego zarządzania ruchem telefonicznym. Oferuje funkcję aktywnego monitorowania statusu wybranych linii i kolejek, prostego i wygodnego wybieranie numerów i przełączania się pomiędzy liniami, oraz dostęp do historii połączeń terminali operatorskich. TeleKonsola zbudowana jest w oparciu o platformę Microsoft .NET i pracuje na komputerach wyposażonych w system Windows.

 

logo Skrypter

Skrypter - Wsparcie dla agentów contact center
Rozwiązanie wspomagające pracę agentów call center, oparte na technologii web MVC4, współpracujące z bazami danych MSSQL i Oracle. Aplikacja opracowana została w ścisłej współpracy z inżynierami naszego Zespołu Rozwiązań Komunikacyjnych. Jej głównym zadaniem jest optymalizacja pracy agentów call center poprzez dostarczenie im w zintegrowanej i usystematyzowanej formie wszelkich danych dotyczących klienta, wraz z personalizowanym skryptem rozmowy. Skrypter sprzyja optymalizacji kosztów IT dzięki zastosowaniu technologii Web.
 


Napisz do nas: