ANDRA jako Gold Partner Omilia dostarcza inteligentne rozwiązania automatyzujące obsługę klienta
ANDRA kontynuuje współpracę z firmą Omilia, dostawcą najwyższej klasy rozwiązań wspierających obsługę klienta w contact center. Rozwiązania Omilia w sposób unikalny łączą potencjał technologii rozpoznawania naturalnego języka mówionego (Natural Language Understanding – NLU) i sieci neuronowych (Deep Neural Networks).
W efekcie rozwiązanie oferuje bezprecedensowy komfort kontaktu, ponieważ klient może używać naturalnego języka i swobodnie operować tematami rozmowy. Kontakt praktycznie nie różni się od komunikacji z agentem (human-like dialogue).
Komunikacja może zostać w prosty sposób rozszerzona o kanały cyfrowe i funkcje biometrii głosowej.
Rozwiązania Omilia rekomendujemy firmom obsługującym dużą liczbę połączeń głosowych w ruchu przychodzącym – posiadającym centra obsługi klienta, w szczególności w branży telekomunikacyjnej, bankowo-finansowej i ubezpieczeniowej.
Archiwum aktualności